ul. Dobra 55, Warszawa

Instytut Romanistyki UW

WYJAZDY STUDENCKIE ERASMUS +

Szanowni Państwo,
bardzo prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi wyjazdów
studenckich Erasmus + na przyszły rok akademicki.
Dokumenty należy wysyłać pod wskazane niżej adresy e-mail do 20 stycznia 2024.
Postępowanie rekrutacyjne – wymogi ogólne

  1. O stypendium mogą się ubiegać studenci mający średnią co najmniej 3,49.
  2. Podczas całego pobytu na wymianie Erasmus+ student musi posiadać status studenta UW
    i nie może przebywać na urlopie.
  3. W Instytucie Romanistyki ze względu na programy studiów o wyjazd mogą się ubiegać
    studenci:
    a) II roku studiów pierwszego stopnia – wyjazd na III roku;
    b) III roku studiów pierwszego stopnia – wyjazd na I roku studiów drugiego stopnia pod
    warunkiem udokumentowania przed wyjazdem, że zostali przyjęci przez UW na studia
    drugiego stopnia
    c) I roku studiów drugiego stopnia.
    Postępowanie rekrutacyjne – wymogi formalne
  4. Do kwalifikacji są dopuszczeni studenci, których pobyt za granicą w ramach programu
    Erasmus+ nie przekroczył 12 miesięcy oraz którzy w terminie podanym przez koordynatora
    ds. mobilności w Instytucie Romanistyki dostarczą następujące dokumenty:
    a) wypełniony formularz kandydata (do pobrania na stronie IR);
    b) wyciąg z USOS potwierdzający średnią ze studiów (do pobrania w sekretariacie IR);
    c) w wypadku studentów IIp (ścieżka początkująca) dodatkowo karta przebiegu studiów z
    oceną z egzaminu z francuskiego na I roku;
    e) projekt badawczy.
  5. Projekt badawczy (po francusku 200-250 słów), w którym kandydat poda nazwy dwóch
    uczelni, w których chciałby studiować (w porządku preferencji; patrz: uczelnie partnerskie)
    oraz powody wyboru wymienionych ośrodków.
  6. Dokumenty (przesłane drogą mailową na adresy koordynatorek: a.ciostek@uw.edu.pl
    oraz mb.wojakowska2@uw.edu.pl ) należy opatrzyć następującymi danymi: imię i nazwisko,
    numer albumu, adres e-mail z USOS.