Szanowni Państwo,
bardzo prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi wyjazdów
studenckich Erasmus + na przyszły rok akademicki.
Dokumenty należy wysyłać pod wskazane niżej adresy e-mail do 20 stycznia 2024.
Postępowanie rekrutacyjne – wymogi ogólne
- O stypendium mogą się ubiegać studenci mający średnią co najmniej 3,49.
- Podczas całego pobytu na wymianie Erasmus+ student musi posiadać status studenta UW
i nie może przebywać na urlopie. - W Instytucie Romanistyki ze względu na programy studiów o wyjazd mogą się ubiegać
studenci:
a) II roku studiów pierwszego stopnia – wyjazd na III roku;
b) III roku studiów pierwszego stopnia – wyjazd na I roku studiów drugiego stopnia pod
warunkiem udokumentowania przed wyjazdem, że zostali przyjęci przez UW na studia
drugiego stopnia
c) I roku studiów drugiego stopnia.
Postępowanie rekrutacyjne – wymogi formalne - Do kwalifikacji są dopuszczeni studenci, których pobyt za granicą w ramach programu
Erasmus+ nie przekroczył 12 miesięcy oraz którzy w terminie podanym przez koordynatora
ds. mobilności w Instytucie Romanistyki dostarczą następujące dokumenty:
a) wypełniony formularz kandydata (do pobrania na stronie IR);
b) wyciąg z USOS potwierdzający średnią ze studiów (do pobrania w sekretariacie IR);
c) w wypadku studentów IIp (ścieżka początkująca) dodatkowo karta przebiegu studiów z
oceną z egzaminu z francuskiego na I roku;
e) projekt badawczy. - Projekt badawczy (po francusku 200-250 słów), w którym kandydat poda nazwy dwóch
uczelni, w których chciałby studiować (w porządku preferencji; patrz: uczelnie partnerskie)
oraz powody wyboru wymienionych ośrodków. - Dokumenty (przesłane drogą mailową na adresy koordynatorek: a.ciostek@uw.edu.pl
oraz mb.wojakowska2@uw.edu.pl ) należy opatrzyć następującymi danymi: imię i nazwisko,
numer albumu, adres e-mail z USOS.